Algemene vragen
Heb je vragen over onze opvang? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen. Stel je je vraag liever persoonlijk? Dan kun je contact opnemen met de Schlüter van onze klantenservice.
Management
Administratie
Sil Schlüter
m. 06 83 14 77 65
e. administratie@bestekinderopvang.nl
De administratie is bereikbaar tussen 8.00u en 17.00u, op Maandag, Dinsdag en Donderdag.
Heeft u vragen?
Stuur ons gerust een berichtje!
Veelgestelde vragen
Vind de antwoordenVoor de veelgesteelde vragen
Heb je vragen over onze opvang of algemene vragen over ruildagen, contracten en/ of wijzigingen? bekijk dan onze veelgestelde vragen. Staat jou vraag er niet tussen of stel je jouw vraag liever persoonlijk? Neem dan contact op met onze administratie.
Algemeen:
Wat zijn de openingstijden van Beste kinderopvang?
- Kinderdagverblijf: Het kinderdagverblijf is geopend van maandag t/m vrijdag van 7:15 tot 18:15.
- Bereikbaarheid administratie: De administratie is bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 8:00 tot 17:00.
Wat zijn de sluitingsdagen van Beste Kinderopvang?
Op de onderstaande dagen is Beste Kinderopvang gesloten:
Nieuwjaarsdag
Carnavals maandag en dinsdag
2e Paasdag
Koningsdag
Bevrijdingsdag ( 1 keer in de 5 jaar: 2020, ....)
Hemelvaartsdag
2e Pinksterdag
5 december sluiten we om 16.30u
1e en 2e Kerstdag (25 en 26 december)
- 24 en 31 december sluiten wij om 16.00u
Ik heb wil een compliment, klacht of suggestie indienen, waar kan ik terecht?
Indien u ideeën, complimenten, tips of opmerkingen heeft voor ons, dan horen wij dat graag van u!
Dat kan bij een van onze medewerkers op de des betreffende locatie of door contact met ons op te nemen via ons contact formulier/ email: info@bestekinderopvang.nl.
heeft u een klacht of suggestie? Bekijk dan ons klachtenreglement waar ons klachtenprocedure staat omschreven.
Lees voor meer informatie onze klachten pagina
Inschrijven, contract en opzeggen:
Ik wil mijn kind aanmelden bij Beste kinderopvang. Hoe kan ik dat doen?
Het is zo ver! U wilt uw kind bij Beste Kinderopvang aanmelden.
Dat vinden we natuurlijk geweldig. En we zullen er zorg voor dragen dat uw kind een fijne tijd bij ons zal hebben.
Aanmelden is mogelijk via het formulier in deze link.
We werken samen met Nanny4All. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u uiteraard ook altijd contact met ons opnemen:
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons.
Wat gebeurt er nadat ik me heb ingeschreven?
Ik wil onze tweede of volgende kind aanmelden bij Nannyforall. Hoe kan ik dat doen?
Bij gezinsuitbreiding of bijvoorbeeld interesse in een andere dienst (zoals de overgang van Kinderdagverblijf naar Buitenschoolse opvang) kun je je direct via onze website inschrijven. Natuurlijk mag je ook altijd telefonisch of per mail contact opnemen met onze administratie.
Ik wil een wijziging in mijn contract aanbrengen. Hoe doe ik dat?
Wordt mij KDV contract automatisch een BSO contract?
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Ik wil mijn contract annuleren voordat mijn kind bij jullie start, hoe werkt dat?
Kan ik mijn contract pauzeren?
Dienste en producten:
Welke diensten bieden jullie aan?
De onderstaande soorten opvang bieden wij aan:
- Kinderopvang (0-4 jaar)
- Peuteropvang
- Buitenschoolseopvang (4-12 jaar)
Wil je meer weten over de soort opvang die wij aanbieden? lees dan hier verder
Voor hoeveel weken per jaar bieden jullie opvang?
Zijn BSO-contracten inclusief hele dagen opvang tijdens studie en/of schoolvakanties?
Onze reguliere BSO contracten zijn exclusief opvang tijdens studie en/of schoolvakantie.
Indien gewenst kunt u hiervoor een BSO contract inclusief studie en/of schoolvakantie aanvragen.
Met welke scholen werken jullie samen voor BSO?
Wij hebben een samenwerking met BS Titus Brandsma.
Bieden jullie flexibele contracten aan?
Betalingen & Tarieven:
Waar vind ik mijn factuur?
Waar vind ik mijn jaaropgave?
Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?
Twijfel je of je factuur klopt? Neem dan contact op met ons administratie via administratie@bestekinderopvang.nl. Zij kunnen meekijken naar de totstandkoming van de factuur en uitleggen waarom deze is ontstaan.
Ik heb een vraag over een betaling. Waar kan ik deze vraag stellen?
Vragen over uw betaling of factuur kunt u stellen via ons contact formulier of door te mailen naar administratie@bestekinderopvang.nl
Uiteraard mag u ook altijd bellen naar de administratie: 0683147764
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
U kunt uw contract opzeggen door contact op te nemen via ons contact formulier of door te mailen naar naar: administratie@bestekinderopvang.nl
Wanneer wordt de betaling geïncasseerd?
Wat zijn de kosten voor de opvang?
De dagopvang van Beste kinderopvang is het hele jaar geopend. Van maandag tot en met vrijdag van 07.15 tot 18.15 uur met uit zondering van de zon- en feestdagen. U neemt voor 52 weken opvang af en betaalt dus ook voor de dagen dat wij gesloten zijn of wanneer u geen gebruik maakt van de opvang.
REGULIERE OPVANG
- Kinderopvang (0-4) 07.15 - 18.15 = Hele dag: € 10,20 per uur
- Kinderopvang halvedag: € 12,50 (Uitsluitend en alleen indien mogelijk na overleg.)
- Extra opvang 1 dag deel: € 12,5 per uur
- Extra opvang hele dag: €12,50
Tarief Reguliere en Verlengde opvang
In bovenstaand overzicht ziet u de verschillende uurtarieven vermeld. We hanteren 3 tarieven, te weten € 10,20/ € 12,50 / € 12,50 . Voor extra opvang rekenen we €12,50 per uur. Wij bieden deze tarieven voor de verschillende vormen / tijden van opvang.
Tarieven Buitenschoolse opvang:
Wij bieden verschillende uurtarieven voor de verschillende opvang. Onderstaand is gebasseerd op 40 schoolweken:
- normaal tarief: €9,26
- inclusief 2 of 4 weken vakantie: € 9,26
- inclusief 8 weken vakantie: € 9,26
- inclusief 12 weken vakantie en studiedagen: € 9,26
- vakantie opvang zonder BSO: € 9,26
- voorschoolse opvang 7.15-8,15: €9,26
Hoe kan ik mijn kosten berekenen?
Via onze rekentool kun je eenvoudig berekenen wat dagopvang en buitenschoolse opvang in jouw geval gaat kosten. Hierin wordt ook rekening gehouden met de hoogte van jouw kinderopvangtoeslag.
Onze rekentool dient als indicatie en kunnen geen rechten uit worden verleent.
Heb je recht op kinderopvangtoeslag, dan kun je de hoogte hiervan berekenen op de website www.toeslagen.nl van de overheid.
Krijg ik bij een tweede of volgende kind korting?
Nee, helaas kunnen wij geen korting aanbieden over onze diensten.
Wanneer veranderen de tarieven?
Onze tarief wijzigingen vinden jaarlijks plaats in juli. Ook kan het voorkomen dat er tussentijdse wijzigingen plaats vinden. U word altijd van te voren op de hoogte gesteld via de mail met betrekking tot tarief of tussentijdse tarief wijzigingen.
Heb ik recht op kinderopvangtoeslag?
Of je recht hebt op kinderopvangtoeslag hangt af van een aantal voorwaarden. Deze voorwaarden zijn:
- De inwonende kinderen staan ingeschreven op je woonadres.
- Jij als ouder of je toeslagpartner betaalt de kosten voor kinderopvang.
- Jij en je partner werken beiden of krijgen van de gemeente of UWV een bijdrage op grond van de Wet Kinderopvang.
Of je recht hebt op kinderopvangtoeslag en hoeveel kun je bekijken op www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagen.
Vanuit Beste Kinderopvang kunnen wij geen uitspraak doen of je wel of niet in aanmerking komt voor Kinderopvang Toeslag, dit is per gezin verschillend. De hoogte is afhankelijk van jullie gezamenlijk inkomen.
Extra dagen aanvragen, ruilen en afmelden
Hoe kan ik doorgeven dat mijn kind niet komt?
Ik ben op vakantie, kan ik deze dag(en) inhalen?
Hoelang is mijn ruildag geldig?
Wanneer wordt mijn ruildag goedgekeurd?
Kan ik een extra dag aanvragen?
Mijn aanvraag voor een extra dag is afgekeurd, wat nu?
Mijn aanvraag voor een extra dag opvang is goedgekeurd. Hoe gaat de betaling?
Je ontvangt rond de 15e van de maand een factuur voor de extra dag. Deze wordt bij de eerstvolgende incasso op de 1e werkdag van de maand afgeschreven.