Compliment, suggestie of klacht

We hechten veel waarde aan de mening van ouders. Complimenten waarderen we, maar we staan ook open voor feedback om onze dienstverlening te verbeteren. Op deze pagina lees je hoe je een compliment, suggestie of klacht kunt doorgeven en hoe onze klachtenregeling werkt.

Compliment doorgeven

Ben je tevreden over ons? We horen dat graag! Complimenten voor onze medewerkers worden zeer gewaardeerd. Wil je een medewerker of locatie een compliment geven? Vul dan ons contact formulier in. Wij zorgen ervoor dat jouw compliment bij de juiste persoon terechtkomt. Natuurlijk zijn complimenten ook erg welkom en door te geven wanneer u een van locaties bezoekt.

Suggestie of klacht

We raden aan om signalen en klachten eerst te bespreken op de locatie waar ze zijn ontstaan. Door met de betrokken medewerker(s) in gesprek te gaan, kun je jouw zorgen of onvrede delen en samen werken aan een oplossing. Mocht dit gesprek niet tot een oplossing leiden, lastig zijn om te voeren, of heb je ernstige bezwaren om het aan te gaan, dan kun je contact opnemen met de leidinggevende van de desbetreffende locatie.

Mocht u van mening zijn, dat uw klacht niet afdoende wordt afgehandeld, dan kunt u uw formele klacht aanmelden bij De Geschillencommissie. Zie hiervoor: Klachten formulier

De voorwaarden voor het indienen van een klacht (geschil) en dewerkwijze van de Geschillencommissie kunt u vinden op www.degeschillencommissie.nl

Meer weten?

Uitgebreidere informatie over de stappen die je kunt nemen bij een suggestie of klacht, vind je in onze klachtenregeling. Waar ook de  volledige werkwijze is vastgelegd.

Uw mening telt!Geef het door:

    Algemene vragen

    Heb je vragen over onze opvang? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen. Stel je je vraag liever persoonlijk? Dan kun je contact opnemen met de Schlüter van onze klantenservice. 

    Management

    Edith Bloem

    e. info@bestekinderopvang.nl

    Management is op bereikbaar maandag t/m donderdag.

    Administratie

    Sil Schlüter

    m. 06 83 14 77 65
    e. administratie@bestekinderopvang.nl

    De administratie is bereikbaar tussen 8.00u en 17.00u, op Maandag, Dinsdag en Donderdag.

    Hulp nodig?

    Neem contact op!

    Heb je vragen, een compliment, suggestie of klacht? Neem dan contact met ons op

    Klachten formulier

    Download hier het klachten formulier.

    Klachtenregelement

    Dowload en bekijk ons klachtenreglement hier.